Hobbystycznie o Modelarstwie, Modelach Plastikowych

Mały świat zawziętego modelarza

Każdy z nas ma jakieś hobby lub zajmuje się ciekawym zajęciem na co dzień – ma interesującą pracę, studiuje fascynujący kierunek lub robi dziwne rzeczy, które dają mu szczęście. Bez względu na to jaka jest kategoria tych działań, w urządzaniu swojego miejsca warto podzielić się kawałkiem swojej pasji i zaprezentować ją w ciekawy sposób.

Jakiś czas temu widziałem w pokoju mojego znajomego dziwny instrument muzyczny, tak zwany djembe, który jest rodzajem afrykańskiego bębna. Kolega jest muzykiem, więc obecność instrumentów w jego domu jest czymś naturalnym. Jeżeli ktoś poświęca się jakiejś pasji, to czymś normalnym jest obcowanie z tymi przedmiotami na co dzień.

Zatem jeżeli jesteś zagorzałym modelarzem i to hobby naprawdę coś dla ciebie znaczy, może dasz się skusić na niecodzienną aranżację swojego pokoju i kilka ze swoich najlepszych modeli samolotów zgodzisz się umieścić pod sufitem lub zdecydujesz się je wyeksponować na regale. Taka osobista wystawa nie tylko podnosi twoje morale, ale pozwala pochwalić się swoim gościom pracami, które wykonałeś osobiście, mniejszym lub większym nakładem pracy. Takie namacalne poszerzanie kolekcji sprawia także, że chcemy doskonalić swój warsztat, poprawiać ewentualne usterki i minimalizować uchybienia.

Ja, jako zagorzały i stary już modelarz mam w swoim domu szczególny pokój, który jest wypełniony artykułami modelarskimi i co oczywiste moimi modelami. Czasami w chwili zadumy przypominam sobie, jakie były moje początki, jak uczyłem się technik malowania modeli czy walczyłem z projektem wymagającym niebywałej zręczności. Na jednej ścianie gromadzę swoje prace i mam niebywałą satysfakcję, kiedy oceniam swój progres i zaawansowanie. Jedno jest pewne, nic bardziej niż modelarstwo nie rozwija twojej cierpliwości i nie kreuje twojej fantazji. Poniżej zamieszczam kilka inspiracji znalezionych w Internecie, które skutecznie, przynajmniej mnie, zachęcają do tworzenia swoich małych ekspozycji. Co o tym myślicie?

modelarstwo

samoloty

modelarz

Skomentuj

